دربارۀ ما

سنترال تیونینگ

مجموعه سنترال تیونینگ واحد اجرایی شرکت ایساتیس خاورمیانه می باشد و در ادامه با تاریخچه و خدمات این شرکت آشنا می شوید.

شرکت ایساتیس خاورمیانه با بیش از 10  سال سابقه درخشان در واردات و تأمین قطعات آپشن و یدکی خودرو مفتخر به همکاری با شرکت های خودرو ساز از قبیل ایران خودرو، پارس خودرو، سایپا، ساپکو , آپکو و ستکو می با شد .  

در سال 1393 با تحقیق و سنجش نیاز بازار تصمیم به واردات کاورهای محافظتی و مواد نانو سرامیک بدنه خودرو اتخاذ گردید و پس از تحقیقات به عمل آمده در بخش فنی شرکت و همچنین تست محصولات شرکت های تولید کننده و صاحب برند، موفق به اخذ نمایندگی برندهای TECKWRAP آمریکا ,  VVIVID کانادا و GTECHNIQ  انگلستان  (نانو سرامیک بدنه ) به صورت نمایندگی انحصاری در ایران گردید.

در حال حاضر با اجرای بیش از 200 پروژه موفق بر روی خودروهای لوکس  ,موفق به عقد قرارداد فروش و نصب کاورهای محافظتی با شرکت پرشیا خودرو نماینده MINI & BMW در ایران – شرکت یاران خودرو نماینده انحصاری DOMY  – شرکت REZZARROVER – IRANROVER و اعطای بیش از 20 نمایندگی فعال در سراسر ایران و رشد سریع و همراه با ارتقا سطح رضایتمندی مشتری و حفظ حقوق مصرف کننده خود در حال فعالیت میباشد.

شرکت ایساتیس نماینده خدمات پس از فروش شرکتهای نگین خودرو  ( نماینده شرکت رنو در ایران ) , کیا و هیوندای در شمال تهران نیز میباشد .

شرکت ایساتیس با بهره گیری دانش فنی و تجربه با تشکیل تیم حرفه ای در راستای آموزش نصب در برگزاری کلاسهای آموزشی اجرا و نصب کاورهای محافظتی  و خدمات دیتیلینگ ،پولیش ، احیا و ریکاوری رنگ ، صفرشویی و سرامیک خودرو با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و اعطای گواهینامه به کارآموزان نیز میباشد .

شرکت ایساتیس در سال 1397 تصمیم به تجهیز و راه اندازی مرکزی بسیار مجهز و پیشرفته با استاندارهای روز دنیا با نام سنترال تیونینگ نمود  تا بتواند پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد .

با هدف ارتقا کیفی خدمات خودرویی تاسیس گردید و در این راستا موفق به دریافت نمایندگی های انحصاری از برندهای معتبر دنیا در جهت محافظت از بدنه خودرو از جمله TECHWRAP, GTECHNIQ, VIVID گردیده است. این مرکز با استفاده از مجهزترین تجهیزات روز دنیا و مجربترین اساتید آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد.

 

تماس با ما